Sunday, February 10, 2008

selamlar












merhabalar,


bu haftasonu alisverisle gecti. annem kis indirimlerinden faydalanayim diyince solugu carsida aldik. tabi buranin carsisi turkiyeden cok farkli. bir tane bir outlet mall una gittik. aman Allahim ne kadar buyuk bir yerdi oyle. ucu bucagi yoktu sanki magazalarin. tabi ben babamla takildim, annem bana kislik kaban, entari falan bakarken ;) ooo, babam super ya! onunla cok egleniyorum. keske resim cekip gosterebilseydim size ama biz hala camera alamadik :( haftaya insallah. ama olsun annem yinede babamla cekilmis bir resmimi koyacak, tabi genclik halim yine ;)


ay birde bugun cok aktiftim, artik evin icinde bile kosuyorum. annem diyor oglum seni boyle gorunce ben yoruluyorum diye. ama beni kimse durduramaz. bir de kendi kendime konusup duruyorum, sifreli tabi. yakindir cozecegim ben bu dil isini insallah ;) aaa bir de bugun gozdenur teyzem aradi dedem illa beni gormek istiyormus. en uyaninca msn den olunla hasret giderdik. dedem bana araba alacakmis turkiyeye gidince ben. yasasin! arabaya aaba diyorum, kamyona tamyon, gemiye memi, kopege topek, ama kediyi falan guzel soyluyorum. bir de atti, carpti da diyorum. aslinda daha cok sey soyluyorum ama onlari da sonra yazacakmis annem. iyi geceler herkese :) ruyanizda beni gorun tamam mi teyzelerim. tara sacini gozdenur teyzemle, her biseyim sensin melike teyzem :)

No comments: