Sunday, April 27, 2008

Ve saclarim kesildi...





Selamlar,

Gorusmeyeli nasilsiniz ? Ben iyiyim cok sukur. Saclarimi kestirdik, "Sezercik" devrim sona erdi ;) Uzun saclarimla herkes beni eski Turk filmlerindeki cocuk oyunculara benzetiyordu. Yani cok hayranlarim vardi anlayacaginiz :) Ama sacim kisa iken de fena sayilmam hani ;) Bkz. Resim A.

Cogu zamanimi arabalarimla oynayarak geciriyorum. Onlari siraliyorum pencere kenarlarina, koltuklarin ustu kismina...Tren, ucak da seviyorum ama favorim "aaba" :)

Bir de son bir haftadir annemin soyledigi herseyi tekrarlamaya calisiyorum. Yakinda konusacagim galiba insallah. Hadi hayirlisi.

1 comment:

Unknown said...

Ama sen cok yakisikli olmussun saclarin kesilince.Cok aglattilar mi peki seni, galiba biraz oyle:( Anneni benim icin op olur mu?
Ozlem Teyzen